Doprava zboží

Doprava zboží po ČR

Druh dopravy - ČR Dopravné zdarma  Cena dopravy v Kč Způsob platby
Osobní vyzvednutí - Horní Heřmanice zdarma   v hotovosti
123 kurýr zdarma nad 2000 Kč 90,- Kč při objednávce do 2000 Kč 30,- Kč dobírka. Zdarma bankovní převod
Česká pošta - BALÍKOVNA zdarma nad 2000 Kč 65,- Kč při objednávce do 2000 Kč 30,- Kč dobírka. Zdarma bankovní převod
Česká pošta - BALÍK DO RUKY zdarma nad 4000 Kč 130,- Kč při objednávce do 4000 Kč 30,- Kč dobírka. Zdarma bankovní převod
Česká pošta - BALÍK NA POŠTU zdarma nad 4000 Kč 130,- Kč při objednávce do 4000 Kč 30,- Kč dobírka. Zdarma bankovní převod

Položky s délkou větší než 120 cm a hmotností vyšší než 5kg odesíláme přes společknost 123 kurýr.

Platba předem CZK:
Číslo účtu: 2301799169
Kód banky: 2010
Variabilní symbol: čtyři čísla objednávky popř. vyčkejte na info email s instrukcemi k platbě

Doprava zboží na Slovensko

Druh dopravy - ČR   Cena dopravy v Kč Způsob platby
123 kurýr zdarma nad 2500 Kč 160,- Kč při objednávce do 2500 Kč 30,- Kč dobírka. Zdarma bankovní převod

 

Platba dobírky na Slovensku probíhá v EUR v kurzu, který se řídí dopravce. V případě platby předem na náš EUR účet jsou ceny přepočteny v kurzu 25 CZK / 1 EUR.

Platba předem EUR:

SWIFT: FIOBCZPPXXX
IBAN: CZ74 2010 0000 0029 0039 2168

 

Osobní vyzvednutí

Objednané zboží si můžete po dohodě vyzvednout v Horních Heřmanicích (Horní Heřmanice 176).

Problémy s doručením

Pokud vám zásilka nebyla doručena nebo se vyskytl problém při jejím doručování, obraťte se prosím telefonicky nebo emailem.

Nejčastější příčiny nedoručení zásilky

  • Dopravce zboží nenaložil z důvodu jeho viditelného poškození - abychom našim zákazníkům doručovali pouze kvalitní a špičkové zboží, prochází před naložením důkladnou kontrolou. Při odhalení poškození není pak toto zboží naloženo, ale vymění se za jiný, nepoškozený kus, případně se objedná nový u dodavatele.
  • Přepravce či poštovní doručovatel nevložil do vaší schránky oznámení o nedoručení/uložení zásilky - průběh doručování můžete sledovat on-line na výše uvedených odkazech u každého typu doručení. Číslo zásilky/balíku vám bylo zasláno na e-mail, který jste uvedli v objednávce.
  • Zásilka se ztratila u přepravce - stává se to velmi zřídka. Pokud k této situaci dojde objednáme pro vás nový kus zboží a s dopravcem zahájíme reklamační řízení.
    Byla-li původní objednávka placena:
    • Převodem předem: 
      prosíme o dodání čísla vašeho účtu, abychom vám mohli částku vrátit
    • Slevovými poukázkami nebo dárkovými certifikáty
      prosíme o jejich kódy, abychom je pro vás mohli znovu aktivovat

Přihlaste se prosím znovu

Omlouváme se, ale Váš CSRF token pravděpodobně vypršel. Abychom mohli udržet Vaši bezpečnost na co největší úrovni potřebujeme, abyste se znovu přihlásili.

Děkujeme za pochopení.

Přihlášení